Maatschappij

Verantwoord en betrokken

Boodschap om mee te nemen >

Met filialen verspreid over het land, staat Lidl midden in de samenleving en zijn we betrokken bij maatschappelijke thema’s waar we een verschil kunnen maken. We vinden het belangrijk om een gezonde leefstijl te stimuleren, mensen die het financieel moeilijk hebben een handje te helpen en een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de jeugd.

Afhankelijk van de maatschappelijke en lokale behoefte leveren we kennis, producten of een financiële bijdrage. Hier geven we vervolgens op verschillende manieren invulling aan: via onze eigen campagnes, via sponsoring of door samen te werken met erkende maatschappelijke partners. De ene keer gaat het om een klein lokaal initiatief, de andere keer om een landelijke activiteit. Voor welke manier we ook kiezen, we doen het altijd uit volle overtuiging.

Verantwoord en betrokken

Met filialen verspreid over het land, staat Lidl midden in de samenleving en zijn we actief betrokken bij maatschappelijke thema’s waar we een verschil kunnen maken. De ene keer gaat het om een klein lokaal initiatief, de andere keer om een landelijke activiteit. Voor welke manier we ook kiezen, we doen het altijd uit volle overtuiging.